söndag 18 november 2012

Vika pappersstjärnor


Hej på er!

Nu var det jättelänge sedan jag gjorde ett inlägg. Det har hänt lite här hemma, köket har genomgått en liten förvandling. Jag ska visa er... Men jag har inte haft tid att fota än.

Jag börjar komma i lite julstämning nu. Ni då? Det där är så olika från år till år. Men nu är jag lite sugen på att pyssla och så inför jul. Jag testade att vika pappersstjärnor imorse :) Det blir jättefint att ha på julklapparna. Det var rätt trixigt första gången, men fjärde gick lätt som en plätt :)

Här hittade jag en jättebra beskrivning! Kolla på filmen. Den är kanon!




Hoppas ni får en bra vecka!

Kram Anna

4 kommentarer:

Karin sa...

Hejsan! Jättefint att göra stjärnorna i mönstrat papper, hälsa maken att bordet är super :) Karin

Graadskan sa...

Jättefina!
Lite lustigt, för jag fick hem en beställning från den nya webbutiken Make & Create härom dagen och där fanns bl.a. mönstrade pappersremsor för att gör just sådana stjärnor!
Har inte testat ännu, men nu blev jag ju riktigt sugen! ;)

Kram Camilla

Annika GW sa...

Blir lite nostalgisk! Just den vita stjärnan har följt mig genom livet! Ligger i julådan och kommer fram varje jul.Kul med en bra beskrivning. Ska nog göra några mönstrade. / Annika

Hanna sa...

så fina.
Ha en bra dag
Kram
Hanna