onsdag 16 januari 2013

Inga bilder

Jag är ledsen men jag kan inte föra över bilder från datorn längre! Kan någon vänlig blogg-själ hjälpa mig? Tidigare har man enkelt fört över bilderna från sin dator, men jag har provat vid flera tillfällen nu och det går inte! Verkar ju konstigt, eller hur?

Hoppas ni mår bra, ni som kikar in här :)

Kram på er!

Ni är bäst!! Fick direkt hjälp av bloggvänner och installerade Mozilla Firefox och hux flux var det inga problem att ladda upp bilder längre :)  TUSEN TACK hörni!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Prova att byta webbläsare! Explorer har strul med bildöverföring. Kolla om det funkar bättre med google crome. Lycka till!

Barfotsgatan sa...

Ta hem google crome; för några veckor sedan kunde jag plötsligt inte heller lägga upp bilder...den där rutan med "bläddra" hade helt enkelt försvunnit. Med crome funkar allt toppen och dessutom snabbare.
Lycka till! Anna

kungen o majkis sa...

Japp, säger som de andra. Google Chrome :-)!

Engelska Villan sa...

Tack kääääära ni!!! Det blev firefox och det funkar super!