torsdag 11 december 2008

Kanna, kransar och londontips








Nu är det lite ljusare ute, så jag har kunnat fotat min fina kanna, som jag fick av min svägerska(Hemmalycka-Åsa) med familj. Den är från Mateus. Jag har velat ha en sån kanna länge, men jag har inte unnat mig en. Så jag blev jätteglad! Idag kom en kompis förbi på lite fika och hon hade med sig så fina vita blommor, som ju blev jättefina i kannan, tycker jag!






Jag tänkte visa en bild från vårat vardagsrum, in mot matrummet. Jag hängde upp ett par kransar där igår. Jag har velat ha det där, för det är fint på glasdörrar, tycker jag. Men jag var lite osäker på om dessa är för små? Vad tycker ni?



Slutligen, om någon har Londontips, skynda er att skriva dessa till mig!!



Kram hela dan/ Anna

2 kommentarer:

Jenny sa...

Och blommorna blev ju ännu bättre på bild också! ;-) Tack så mycket för fika och ha det nu så mysigt i London. Kram Jenny

Engelska Villan sa...

Tack vännen!
Vi ses när jag kommer hem.
Kram