söndag 22 november 2009

Vinnaren!



Hallå mina kära


Jaha, en vecka går fort! Redan dags att presentera vinnaren av prinsesstårtan :)

Vi blev 34 kalasfirare, ja, 35 med mig då. Alla mina trognaste besökare var med och jag önskar att jag hade möjlighet att bjuda er alla på tårta! Verkligen. Det skulle ta lite för lång tid bara... Så, en vinnare är utsedd.

Och vinnaren är...

*trumpetfanfar*
Mia med bloggen

Stort grattis, käraste du! Det var jätteroligt att du vann, så många söta komplimanger som jag fått av dig för mina virkade bakverk! Maila mig din adress, så kommer tårtan med posten :)

Vi syns snart igen!

Kram Anna

4 kommentarer:

Spik, skruv och drömmar sa...

Stort grattis till vinnaren!
Jag får försöka virka mig en tårta själv i stället...
Ha en bra vecka!
Kram Therése

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh Grattis till lyckliga Mia som vann den ljuvliga tårtan!! :)

Ha en bra vecka!

kramis Jenny

martina sa...

Jaha det var ju synd att jag precis hittade hit, kan man beställa bakelser och andra fina bakverk av dig eller?!

Blåbärs och smultronstället sa...

Grattis till vinnaren av din fina virkade tårta!
Kram Susanne