tisdag 14 december 2010

Tapeten




Tjena mors!

Idag kan man säga att jag har haft en lyxig dag! Började hos frissan och sedan lite julklappsshopping i stan och mysig lunchdejt med bästis-Petra! Inte illa :) Fast jag tycker att det är lite läskigt att gå omkring i stan nu, efter bombdådet... Usch!

Över till nåt annat trevligt istället - tapeten är uppsatt! Det blev jättebra. Det blev precis den känslan som vi var ute efter, lite New England möter jaktstuga *haha* :D  Fräscht och ombonat på samma gång, tycker vi.

Ikväll blir det julgodisbak! Min käre make tänkte tydligen bygga garderob i hallen, så jag vet inte hur det ska gå, men fortsättning följer...

Stor kram
/A

21 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fin. Det var verkligen ett bra val.

MVH Jessica/jan.jessic@telia.com

Millas hem sa...

Ser supercool ut!

Kram Camilla

Graadskan sa...

Så fint det blir!!! Gillar verkligen tapeten - precis den känsla jag kan tänka mig att ni är ute efter! ;)

Mysigt med julgodis, det blir det nog hos oss imorgon...

Kram Camilla

Jenny sa...

Wow hur snyggt som helst!!!


Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Sussi sa...

Snyggt!!!

Lena sa...

fin fint...ska bli spännande och se när det är färdigt


Kramiz

Stjärnor & Champagne sa...

Men wow vad fräckt:) Jättefint.Vad du är duktig på att virka, men det har jag nog skrivit innan. Hoppas att allt är bra/ Stor kram A

Villa Vinkelhaken sa...

Åh så häftig tapet! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

sussi sa...

Å vilken mysig dag du har haft det. jag saknar mina hemtrakter men vad gör man när kärleken tittar fram jo hamnar i dalarna:-)
super fin tapet gillar träväggen också Ja superfint Kram Sussi.

Hanna sa...

snyggt.
Ha en fin adventshelg!
Kram
Hanna

Anci sa...

Snyggt ! Men det var det innan också.

Kram
Anci

Unknown sa...

Jättefin tapet, det kommer att bli kanonsnyggt.
Ha en trevlig och God Jul!
Camilla

Lotta sa...

Hej Anna!
Ser ut att bli super fint i den hall, som allt annat du tar dig för.

God fortsättning på julveckan och ett Gott nytt år önskar jag dig.
Kram Lotta

Tidsmästarinnan sa...

Annavännen,
ni har så FIIIIIINT!!! Jättekul att få kika lite längs vägen, detta blir ju verkligen kanoners.
Önskar dig riktigt fina dagar de som är kvar på året, hoppas vi kan ses under 2011, om inte live så på bloggarna :-)
Kram kram!
Susanne

Drömmar och Verklighet sa...

Riktigt snyggt att bryta av med en sådan tapet! God fortsättning! Anna

Fräknis sa...

Oj riktigt snygg! Hade våran jakt stuga sett ut så där hade jag flyttat dit...nu stannar jag bara där ett par dagar om året....för där går allt och jag menar ALLT i furu. Burr!

Kram & Gott Nytt år!
//Malin

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Hanna sa...

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig kväll!

villasukka sa...

Fina tapeten!:))

Unknown sa...

Tapeter är roligt. Och er blev verkligen härlig. Fin blogg.

Nilla sa...

Häftig tapet. Gillar den skarpt.

Ha de bäst !!
Nilla