måndag 4 april 2011

Det pendlar...

... i hallfönstret :) Vi har köpt en snygg glödlampa och en snygg sladd dit nämligen. Det ska inte vara någon lampskärm, om vän av ordning nu undrar ;)


Nu börjar man se ljuset i tunneln. Slutet på eländet. Det börjar ordna upp sig :) Hallen är så gott som färdig. Det ska "bara" snickras en dörr till. Men den är liksom ett separat projekt.



Jag och tjejerna har varit på Plantagen och köpt lite nya vårblomster. Jag var ordentligt trött på den gamla höstljungen i blomlådan vid ytterdörren, kan jag säga. Idag har vi äntligen fått lite värme också, så det passade så bra att vara ute och plantera lite på eftermiddagen. Jag tog och putsade fönstret också när jag ändå var i farten.


Såhär såg det ut igår...

God natt och så tar vi matrummet nästa gång... :)

Kram Anna

4 kommentarer:

Nilla sa...

Vad roligt att få nytt och fräscht.
Och alltid finns det rum som behöver en uppsnyggning. :)

Ha de bäst !!
Nilla

Lotta sa...

Så fint det blir. Trevligt att du är på G här i bloggilandia igen.
Kram Lotta

Huset utanför stan sa...

Hej! Härlig glödlampa och sladd! Gillar er sittbänk också. Visade sambon och det blir nog en liknande här hemma hos oss fast som TV-bänk istället. Vad ska ni ha för färg på skivan och listen? Vi funderar på att bryta av med mörkare skiva.

Sköt om dig! Kram

alarnophotography sa...

Åh vad fint! Nyfiken på var man kan hitta fina glödlampan och fina sladden?