onsdag 20 april 2011

Drivvedslasyr!



Hallå i stugorna!

Här har ni det färdiga resultatet av ladugårdsdörren, laserad med Jotuns interiörlasyr i kulören Drivved!
Jag är supernöjd med resultatet :) Den ser ut som en riktig gammal dörr, som suttit ute i många år.

Så fort jag städat lite i hallen ska jag fota, så ni får se hela hallen i färdigt skick :) Det är underbart med all förvaring.

Just nu är den proppad med saker som vi ska ha med oss ner till västkusten!!! Vi ska ner och öppna stugan efter den här långa vintern. Hela familjen är i extas :D Tjejerna har inte pratat om annat den senaste veckan! Vi älskar att vara där!

Ha det gott så länge. Jag hör nog av mig under påsken.

Kram Anna

9 kommentarer:

Nilla sa...

Det blev riktigt snyggt med dörren som dessutom ser ut att passa färgmässigt jättebra till tapeten.

Den lasyrnyansen ska jag lägga på minnet.

Ha de bäst !!
Nilla

Anci sa...

Ha det jätteskönt !!!

Kramar
Anci

kungen o majkis sa...

Wow vad läcker dörren blev!! Jag är också jättesugen på drivvedsbetsen...men har inte ännu hittat något att blaska på den på :-D! Ha det så himla gott i stugan!!

Himlavit sa...

Verkligen JÄTTE fint med dörren och tapeten =)
Hur får man till ett så mysigt meddelande här i kommentarsrutan??

Kram Tessan

Ölandsvindar sa...

Det var en snygg färg på dörren! Ha en riktigt skön påskhelg nu!
Kram
Kerstin

Anonym sa...

Hej!
Följer din blogg och tycker att ni har så fint!
Vilken himla fin färg på dörren.
Skulle vilja bygga ett matbord, typ gammalt klaffbord med furubrädor, men ej kunnat bestämma om det ska vara vitt eller betsat. Vill att det ska kännas "gammalt" och den här drivveds färgen ser ju "jättegammal" ut ;-)

/Towe

Nilla Q sa...

Snyggt!

En glad påsk önskar jag dig och familjen!

kram Pernilla

erica sa...

Hej !

Drivbetsen är verkligen superfin, så jag har köpt den.Men när jag nu strök den upplevde jag den annorlunda mot bilder här på nätet. Den blev mer grå, dessutom går kvistarna igenom i gult. Vad använde du dig av för träslag när du gjorde din dörr? Vore väldigt tacksam för svar då vi står här och ska måla ett helt bord i detta.

Tack i övrigt för en superfin blogg !!!

erica50@spray.se

mvh Erica

Anonym sa...

Hej!
Ursnyggt! Verkligen fint!
Har du lackat med matt lack uppepå? Eller vaxat? Mvh Helene