söndag 1 april 2012

Man blir glad

Hej på er!



Skön söndag har vi här. Lugnt och skönt. Vädret har varit ganska trist i helgen, då kan man vara inne och mysa med gott samvete :) När jag skulle gå upp och bädda i Märtas rum imorse såg jag, till min glädje, att det var fullt uppdukat med diverse mamma-virkat på hennes lilla bord :) Det värmer mamma-hjärtat att se att det fortfarande leks för fullt med kakor, tårtor, bakelser, frukter etc som jag virkat. Så varmt blev det att jag blev sugen på att virka lite MER saker! Haha!



Singoallakakor, eget mönster inspirerat av det här


Hoppas ni har en skön helg!

Stor kram/ Anna

5 kommentarer:

Millas hem sa...

Åh vad smaskigt! Önskar att kag var en hejare på att virka!
Hur sött dom helst!
Kram Camilla

Millas hem sa...

Jag!! :))

Millas hem sa...

Dumma telefon!!! Som ska det stå!

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Åh vilka söta kakor!!! Vad du kan du! Kram!

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !
Vilka goa kakor ;)
Vad duktig du är ;)

Ha en fin påskveka !

Kram.llram