söndag 13 december 2009

Mitt bästa köp...







Hej på er!

Vilken julkänsla som kom som ett skott, när det snöade här igår eftermiddag! Fick ni också snö? Men lika snabbt som den kom, smälte den bort igen. Men jag hann i alla fall plocka fram några fler julsaker :) Det skulle komma mer snö, säger min man. Hoppas verkligen det!

Jag trodde att jag skulle hinna blogga i helgen, men det har som vanligt varit fullt upp. Idag hade vi lite glöggmys här hemma, med min syster och hennes familj. Mer sånt! Alla tillfällen att få tända ljus och mysa måste tas tillvara såhär års, tycker jag. Det är ju så mysigt att känna glöggdoft tillsammans med doften av tända ljus sprida sig i huset.

Jag har i alla fall passat på att fota lite nu när jag varit hemma under dygnets ljusa timmar. Idag visar jag er mitt bästa New York köp! Ett par UGGs! Jag hade planerat att köpa ett par såna, om de var billigare än hemma. Och DET var de. Halva priset! Jag är såå nöjd med dem! Mjuka, varma och gosiga är de. Helt i fårskinn.

Nu ska jag och min käre man planera lite julklappsinköp. I år ska ALLT planeras, innan vi åker iväg för att handla... Tror ni det funkar ;)
Hoppas ni får en fin vecka!

Kramar Anna

6 kommentarer:

Spik, skruv och drömmar sa...

Härligt med snö och glöggmys! Här föll också litegrann men oj så snabbt det försvann igen.

Vilket toppenköp, och vilket pris!
De är så läckra!

Ha en bra vecka!
Kram Therése

Körsbärshöjden sa...

Glögg..måste vara en av världens
mysigaste drycker..

Ha en fin kväll
Eva

Stjärnor & Champagne sa...

Åh Anna...Mina svarta är verkligen mina favvisar. Köpte dom också i NY förra året och visst är det halva priset mot hemma. Du kan t om gå barfota i dom ute. Tips bara, tänk på att dom håller inte för all snö och väta. Kan bli blöta utanpå och fula ränder. Jag kan t om traska omkring hemma i dom barfota.Man blir väl plattfot på köpet hihi.
Stor kram till dig/ Anne

kardemumma sa...

Jag bara älskar NY. Vilken stad,den har verkligen allt!!
Jag har ett par grå stickade UGG som jag bara älskar så jag förstår dig fullt ut :)
Vilken mysig och fin blogg du har!
Kramar C

Hemmalycka sa...

Urfina jag får väl ett par i julklapp trots att vi inte ska ge varandra några julklappar? En liten surprise liksom :)
Kram Kram
Åsa

Jenny sa...

Hej Anna!
Här fick vi liiite snö i natt men det försvinner väl snabbt det oxå..

Åh vilka snygga Uggs o vad bra att hitta dem såpass mycket billigare än härhemma! :)

Ha en trevlig vecka!

kram Jenny