fredag 22 januari 2010

Lite mallig...



Hej på er!

Nu är jag lite mallig... Jag har fått inte mindre än tre nya awarder!

En från Carolina med bloggen Mitt lilla krypin
en likadan från Pernilla med bloggen Vardagslyx hos Nilla
och en till likadan från Ru med bloggen Bland rosor och prickiga tekoppar

Tusen tack söta ni!! Jag är alldeles jätteglad!! Det ger mig så mycket positiv energi och inspiration att fortsätta bloggandet (inte för att jag funderat på att sluta...) :)

Man skulle berätta sju saker om sig själv också.

Här kommer lite Anna-fakta ;)
  • Jag är född och uppvuxen i Östersund, Jämtland
  • Jag träffade min man för 11 år sen
  • Jag arbetar som sjuksköterska sedan 7 år tillbaks
  • Mitt favoritfikabröd är hembakade kanelbullar, mums!
  • Jag har körkort och vi har en Audi A6 (mycket bra familjebil :) )

Herregud vad svårt det här var! 2 kvar... Hmmm..

  • Jag har en storebror och en storasyster som är 15 resp. 20 år äldre än jag
  • Jag somnar alltid halvt på mage halvt på höger sida :)

Sådär ja :)


Och så skulle man skicka vidare till sju härliga bloggar:

Här är sju av mina favoriter:

  • My shabby chic house
  • Tidsmästarinnan
  • Spets och snor (jag vet, Helena bloggar inte längre med jag älskar hennes blogg som inspirationskälla ändå!)
  • Hemmalycka
  • Drömmar om vitt och shabby
  • It´s a house
  • Hemma hos Jessica

  • För er som legat sömnlösa för att ni undrat så hur det gått för min Lilla M. Ni kan sova lugnt i natt. Det gick jättebra med tärningen :) Den är borta nu.

    Hoppas ni får en skön lördagskväll!


    Kram Anna

    4 kommentarer:

    Stjärnor & Champagne sa...

    Åhh var mallig du hihi, jättekul vännen. Jag har också fått den , måste ta tag i den....


    Kramis Anne

    Jenny sa...

    Hej kära Vän!
    TACK för dina fina ord hos mig..de värmde ska du veta!

    Grattis till awarderna och sträck på dig, du är så väl värd dem allihopa:)

    Stoor kram!! Jenny

    Its a house sa...

    Stort tack, det värmer gott!!!! Känner mig hedrad och glad men jag har valt att inte lägga upp awarder på min blogg av olika anledningar men jag svarar gärna på frågorna här;
    1. Ett stort intresse är att resa och ju mer jag reser ju större blir jorden.
    2. Jag har jobbat i flera länder bla USA, Belgien, England och Peru.
    3. Jag var en fanatisk hästtjej, tävlade och hade egna hästar tills jag var 21
    4. När jag gick på högstadiet/gymnasiet drev jag ridskola/ridläger om somrarna och tjänade på så sätt ihop min första storhäst
    5. Innan jag blev lärare hade jag planer på både veterinär och journalist.
    6. Jag är mörkrädd och ser aldrig skräckfilmer.
    7. Jag var livrädd för vatten när jag var liten men tog tag i min rädsla och tog dykcertifikat och längtar nu ständigt efter varma vatten och fina fiskar.

    Kram på dig!

    Tidsmästarinnan sa...

    Hej Anna min vän!
    Åååå, tack snälla du, vad glad jag blir!! Som ett enda stort smil hela jag :-)
    STÖRSTA kramen
    Susanne