söndag 27 maj 2012

Härliga tider


God mors dag, alla fantastiska mammor där ute!

Framför allt MIN MAMMA, som är den bästa av alla såklart!!!

Vilket fantastiskt väder vi har! Ååå, det är underbart! Vi bor ute på vår baksida nu. Vi äter där, solar, vilar, leker och bara är.

Imorse fick jag frukost på sängen. Och visserligen blev det ingen väska, men väl ett bedårande armband, som tjejerna hade gjort. Jag ska visa er...

Nu kommer våra nyinsatta altandörrar verkligen till sin rätt. Vi öppnar upp på morgonen och får in ljuvlig sommarluft i sovrummet. Och mina ljusrosa tulpaner som jag planterade i höstas blommar som vackrast just nu. Man blir glad bara av att titta på dem :)

Nu ska jag rigga vattenspridaren till tjejerna. Hoppas ni får en härlig mors dag!

Kram Anna

2 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Härlig bild, kram

kungen o majkis sa...

Ja, där ser ni ut at ha det riktigt bra :-)! Hoppas att du har haft en riktigt mysig morsdag :-)!