fredag 4 maj 2012

Plansch


Hallå sköna fredag!

Lite kallt är det ju, igen. Men härligt med helg ändå! :) Vad har ni för er? Här är det middag med kompisar, lite trädgårdspyssel och kanske en promenad med fika på söndag, som gäller. Skönt. Jag gillar att ha sådär lite lagom inplanerat. Inte för späckat.


I julas fick min käre make den här finfina planschen av mig. Fast sen tillstötte ett problem, eftersom måtten var så udda. Och det är ju svindyrt att måttbeställa en ram. Så planschen blev liggande i sin förpackning. Tillslut kom vi på den briljanta idén att köpa ram på Ikea och måttbeställa passepartout på Gallerix :) Det sparade vi 800:- på.


Planschen innehåller namnen på platser som betyder något särskilt för oss. Man kan beställa sin egen på inreda.com. Visst är den snygg?!

Nu ska jag hacka grönsaker till den obligatoriska fredags-tacon :)

Ha det gott, mina vänner!

Kram Anna

4 kommentarer:

Carina i Ockelbo sa...

häftig ortstavla , rolig idé

Den där Marie sa...

Riktigt snygg tavla! Det där måste jag genast kolla upp ;)

Härlig blogg du har! Hit kommer jag gärna tillbaka.

Kram Jonna

Lotta sa...

Hej!
Bra idée. Lustigt sa just till en collega i dag att jag hade lust att göra en tavla med text. Måste kika in på inreda och kolla.
Kram Lotta

Barfotsgatan sa...

Jättefin tavla! Och jättefin tavelvägg!
kram Anna