söndag 6 maj 2012

Hus!

Hejsan svejsan!

Vilken härlig helg vi har haft :) Sol och mycket trädgårdspyssel, kaffe, vila, gos med barn, promenader och så lite shopping. Vad mer kan man begära?

Just nu sitter jag och kikar runt bland en massa härliga bloggar, en massa nya fina som jag har hittat! Jag letar inspiration till Selmas rum, som ska piffas. Ni som inte har egna bloggar och brukar kolla in hos mig, ni vet väl att längre ner på den här sidan hittar ni alla mina favoritbloggar. Gå in där och inspireras vetja!!





Walldecos från panduro.se

Jag gillar hus! Både i verkligheten och leksakshus. Visst blir man glad av fina hus?

Ljuvligt färgglada tyghus. Bilden lånad från Craft and creativity

Bild lånad från Craft and creativity

Fler härliga tyghus! Jag måste nog sy några sådana här och hänga upp i Selmas rum. I en lamskärm? På väggen? Från taket? I fönstret? Vi får se. De är hur som helst oerhört inspirerande och fantasifulla :)

Vi hörs hörni!

Kram Anna

2 kommentarer:

Den där Marie sa...

Härliga färgglada bilder, och vilka supersöta hus! Man blir riktigt glad :)

Önskar dig en härlig dag!
Kram Jonna

Rosor och ruiner sa...

Håller med dig - jag älskar också hus, titta på hus och hur folk har fått till det är ett av mina intressen. Så kul att promenera i villakvarter o smygkika lite =) eller kolla på Hemnet, bloggar o tidningar!
Söta tyghus!