lördag 5 maj 2012

Next barnkläder!


Hej på er!

Ända sedan Selma var bebis har jag älskat Nexts barnkläder. Då fick Selma nämligen ärva helt underbara kläder av en kompis vars farmor bor i England, och som skickade tonvis (okej, kanske inte TON men...) med bebiskläder till sitt lilla barnbarn i Stockholm. Dessa ljuvligt söta flickkläder kom företrädesvis från Next, som då inte fanns i Sverige.


När jag och maken var i London för ett par år sen nosade jag raskt upp första bästa Next-butik och fyllde på tjejernas klädförråd :)

För två veckor sedan var jag i Prag och kom på att där kanske det finns en butik... Jag googlade och mycket riktigt, mitt i centrala Prag hittade jag en. MEN det jag OCKSÅ såg var att Next har en butik i Kista också!!! Sann i-landslycka infann sig i min kropp ;)


Så idag har jag besökt Next i Kista, ett stenkast hemifrån alltså! T-shirtarna som Märta har på sig köpte vi bland annat... :) Priserna är som H&M. Den översta är ju en direkt kopia av det urpopulära "Keep calm and carry on" som man kan hitta på allt från planscher till kuddar och muggar.

Kram Anna

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej Anna!
Vilka söta t-shirts!

Kommer ihåg att jag handlade mycket på Next när jag bodde i London för typ 100 år sedan;)

Hoppas de öppnar en butik i Göteborgstrakten oxå.

Ha det bra!

Kraam Jenny