onsdag 27 juni 2012

Örhängen och nätbutik!



Hallå go´vänner!

Vi har varit på Legoland! En riktig upplevelse :) Tjejerna supernöjda och jag har fått en finfin cool väska som det står LEGO på :)

I en kö till en av attraktionerna såg jag en tjej med jättesöta örhängen, det stod "super" på det ena och "mamma" på det andra. Min oblyge svärfar (*fniss*) frågade henne var hon hade köpt dem (han frågade också om hon VAR en super mamma :) ). Det visade sig att hon kom från Norge och hade fått örhängena i mors dags-present (och hon gjorde sitt bästa, sa hon). De kom från en butik som heter Snella og Petronella. Väl tillbaka på hotellet googlade jag såklart :) Hittade butiken direkt, de har nätbutik också! Örhängena är gjorda i porslin och silver och man kan beställa med sin egen text om man vill. De gör ursöta knappar i porslin också och manschettknappar... Kolla in!

Kram A

5 kommentarer:

Piffa och Puffa sa...

Annorlunda örhängen med fint "budskap". Så roligt att hitta lite annorlunda smycken och assosiarer.
Härlig blogg, har precis hittat hit.
Kram

MammaElva sa...

Åh, vad fina!

Anci sa...

Har du beställt några än ? :) Kul att ni har varit på Legoland, det var vi för ganska länge sedan...

Ha en fortsatt skön sommar !

Kram
Anci

Sara sa...

Hej vännen!
Åh vilken härlig bild du lagt upp från Hunnebo härom dagen på fb!
Längtar tillbaka så!
Vi fick möjlighet att vara där uppe v 31 men då har jag börjat jobba igen...lite typist...
Vill även passa på att tipsa dig om min lilla tävling som jag har nu, du kan vinna en vit söt brandsläckare =)
Hoppas att du får en trevlig dag!
Kramar ifrån mig

Malin på pastill.nu sa...

Gilla gilla gilla!!