torsdag 8 januari 2009

Tittskåp

Sugen på en fika?
Isåfall kan jag bjussa på en ostmacka och en kopp svart kaffe!

Men först får du nog schasa bort katten från stolen... Hihi!

Jag gjorde det här tittskåpet när jag var 18 år och det sitter på väggen här i stugan. Jag tycker att det är lite gulligt, så jag ville visa det för er här på bloggen. Mackan och katten gjorde jag i Cernitlera. Och servisen kommer från mitt gamla dockskåp. Jag var förtjust i den lanliga stilen redan då. :-)

Idag bär det av härifrån, och imorgon är vi hemma igen. Så då blir det lite vanliga inlägg igen. Jag har lite saker att visa er...

Kram Anna




3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilket fint tittskåp! Jag såg att det till och med låg ihopvikta lakan eller liknande i skåpet!
Hälsningar från mig!

Hemmalycka sa...

Vad duktig du är Anna.
Jättefint skåp med små pillriga detaljer.
Kör försiktigt!
Kram Åsa

Jenny sa...

Jättegulligt och vad pillrigt! Nu kanske ni är hemma redan, vi får höras! Länge sen ;-) Kram Jenny