torsdag 27 november 2008

Halloj!

Jag hade ju lovat att visa min första 30-årspresent... Inte många veckor kvar nu. Den här ljushållaren fick jag alltså igår. Man kan ta bort de randiga brickorna och tomten så blir den helvit. Jag gillar att sidorna är randiga i strukturen.





Idag stod ett besök på IKEA på programmet, efter dagisinskolningen. Tjejerna och jag träffade faster där. Fika och lite nödvändiga inköp blev det... Och så lek på barnavdelningen såklart. Storasyster älskar att åka till IKEA! Visst är det bra?! Jag hade röd-vita kökshanddukar på inköpslistan, som jag har tänkt ha som servetter på julafton. Jag hittade några fina! Gissa vad de kostade...

3 kronor styck!

Visst är det otroligt? Då kände jag att jag hade råd att köpa 8 stycken :-)

Väl utkomna från IKEA hittade vi ett stånd där de sålde fina hjärtan i mossa. De fanns i tre olika storlekar, detta var mittenstorleken, 45 kronor. Jag har en tanke med mitt, jag ska visa så fort det är klart.

Här ligger hjärtat på mina nya handdukar.

Avslutar med en liten adventsdekoration. Det lilla nysilverfatet köpte jag i en butik, som heter Maria Lycklig, och ligger i samma lada som Öråkers Möbler.

Puss o kram - hela dan /Anna

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Anna!

Och tack för titten, och rara ord...

Vilka härliga bilder från ditt hem..

Och dessa mosshjärtan är ju så söta...

HA´det så gottt denna fredag!
MiaMAria

MiaMaria sa...

Glömde....
Grattis i efterskott!!!!!