fredag 21 november 2008

Smycken och latte...

Tudilu!!

Var alltså på smyckesparty igår. Mycket trevligt. Jag kom hem med ett halsband och ett par örhängen. Till mig. Och så lite julklappar också. Kanske julklappar till mig? Jag hade kunnat köpa nästan varenda smycke, de var så fina! Här är ett par bilder på mina smycken (inte julklapparna...). I mitt förra inlägg finns en länk till hemsidan bloggen där man kan beställa smyckena.









Jag har i min bloggiver hittat en massa nya funktioner på vår kamera! Inte visste jag att vi hade en sån bra kamera! Visst blev dessa närbilder schyssta?


Idag är det fredag, det betyder hemmadag med bägge tjejerna. Kan bli härligt. Kan bli förfärligt. Ödet avgör. Idag har det i alla fall varit en sån där härlig fredag! Vi började på dagis ändå, eftersom lillsnorpan skolas in. Vi kom hem lagom till lunch. Sen tog vi lite sovpaus, mamma också. Och sen bar det faktiskt av till Plantagen, för lite blommor och fika (muta). Kunde ha blivit förfärligt. Men det blev härligt! Storasyster valde glass, det bästa hon vet. Och eftersom lillasyster är för liten för att välja själv fick mamma välja TVÅ olika sorter... Och så fick lillskrutt smaka :-) Latte blev det också till mamma. Sen kom vi hem med lite blommor och ljus. Såhär fint brinner det nu.

Nu ska jag dricka lite te med min man.
Puss o kram/ A

Inga kommentarer: