onsdag 6 oktober 2010

Det behövs ingen extra förklaring...






... ni ser att vi hade en fantastisk helg! :D
OCH... Vi hittade kantareller i söndags (som synes).

Idag är det läsdag = hemmadag. Jag stannade kvar och åt frukost på dagis med tjejerna idag. Jättemysigt! Sånt kan jag unna mig nu, när jag inte har tider att passa. Tack skolan :)

Hoppas att ni får en skön onsdag! Här är det mulet och blåsigt idag. Desto större anledning att tända ljus inne (man måste se det positiva i allt, eller hur).

Kraam till er!
Anna

9 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Vilka härliga bilder ! Hoppas du får en skön dag. Nilla

sussi sa...

Mycket fina bilder.

Villa Vinkelhaken sa...

Härliga och mysiga bilder!

Ha en fin dag!
Kram Jenny

Nilla sa...

Hej

Såg ut som underbara höstdagar med vackert väder.
Härligt med såna minnen att plocka fram när det stormar och regnar ute.

Ha de bäst !!
Nilla

Nanna sa...

Åh så underbart!!

Gilla Yoga sa...

Sådana härliga höstdagar är guld värda! Här var det en sådan i måndags och då passade jag på att ta en extra lång promenad i skogen, underbart!!!

Vilka fina bilder, kram!

Signe 1 sa...

åh ni ser ut att ha haft det just fab!! och vilken fin bild på dig i inlägget under, sötis!! ha en kanonkväll! kraam s

kungen o majkis sa...

Vilka härliga, härliga höstbilder!! Du passar kanon att vara en luggis. Verkar vara senaste modet för oss virkisar :D.

Kram!

Jenny sa...

Visst var det mysigt! Åh, ni hittade svamp, vad härligt! Kram Kram