tisdag 19 oktober 2010

Kuddmys framför brasan!


Hej mina vänner!

Idag har vi haft riktigt regnrusk, huuuuu! Jag har suttit inne och pluggat, skönt en sån här dag. Men vad passar bättre en sån här höstruskig dag än Fabrikens tisdagstema - kuddar! Man kan ju mysa till vilken plats som helst med hjälp av lite sköna kuddar.


Här har jag plockat fram några av våra kuddar här hemma. Underst ligger quiltade kuddar från Gripsholm, överst mina senaste, avlånga kuddar sydda av det ljuvliga Elefant-tyget från Svenskt tenn. Sjalen har jag fått av mina käraste väninna Petra, vars svägerska har virkat den. Idag, eftersom det är tisdag (*fniss*), gjorde jag en variant av kaffe latte - chocko-latte :) Varm choklad med varm skummad mjölk! Mums!

Hör ni, förlåt att jag gör inlägg så sällan för tillfället. Skolan tar jättemycket tid. Så det får vara så nu. Tack för att ni tar er tid att kika in till mig i alla fall!

Japp, det var mitt bidrag till Fabrikens tisdagstema för denna vecka!

Ha en sköööön tisdagskväll!
Ni missar väl inte såld på hus på TV4+ ikväll förresten :) ?

Anna

6 kommentarer:

Linda sa...

Elefantmönstret är så himla fint. Själv drömmer jag om kuddar i gult eller kanske brunt.

Eller koppen med fat så jag såg på Svenskt Tenn som hade gula elefanter som en bård...

/Linda

Jessica sa...

Hej, finfina kuddar! Å vilken mysig hörna!

Är inte heller så aktiv på bloggen, finns inte riktigt tid...

Har just sett såld på hus, ett av veckans bästa tv-program, eller hur!
Må gott å plugga på ;)
Kram Jessica

Anci sa...

Vad mysigt det där ser ut ! Jag är imponerad av dina studier. Både blogg och plugg är inte lätt.

Kram
Anci

Marits vita skrin sa...

Tack för din söta kommentar hos mig ;)

Dom där Gripsholm kuddarna har jag me.

Kram kram /Marit

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh de är så fina de där Svenskt Tenn kuddarna!

Kraam Jenny

Ölandsvindar sa...

Elefanterna är så mysiga. Jag har tallriksunderlägg i grönt med vita elefanter.
Kram
Kerstin