söndag 24 oktober 2010

Fika!

Entrén vid Systrars söta. Bild tagen förra sommaren


Hej tjejer (och alla eventuella killar)

Igår hade jag en urmysig förmiddag. Jag träffade de härliga tjejerna Rusan, Anna och Katarina på mysiga fiket/butiken Systrars söta i Bålsta. Superdupergoda bullar och pyssel- och inredningssnack i ett par timmar har ju ingen dött av :) 

Rusan hade beställt lite virkade bakelser av mig, så de levererades också. Tack för en jättemysig dejt, tjejer :)



Det är ganska svårt att komma tomhänt därifrån, igår hittade jag ett ljuvligt armband!


Idag är det spöregn med lite härligt blaskig snö i (blä). Så det är en riktigt innesittardag. Selma och jag har pysslat ihop ett litet prinsess-slott av mjölkkartong och toarullar. Ni ska få se det någon dag :) Det blev fantastiskt ;)

Kraaaam Anna

12 kommentarer:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej Goa Anna!

Här vräääker regnet ner också! Blä.
Men man får se det positivt och pyssla lite.

Urfint armband. Du och jag måste ses på systrars söta nångång också!

Kramar
Mia

Graadskan sa...

Systrars söta verkar vara ett fantastisk ställe! Jag har det på min lista för den dag jag kommer till din del av landet!

Fint armband! Härliga färger!

Ha en fortsatt fin söndag!
Kram Camilla

Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Systrars söta sa...

Hej Anna! Tack för igår, det var verkligen trevligt att ha Er på besök...jag skall kika lite på din sida och återkommer inom kort med en liten beställning..urfina bilder du visar..kraaam Katarina

Piffa och Puffa sa...

Så härliga färger i armbandet. Man blir glad bara av att titta på det. Kanske ska man göra något liknande:)
Kramar Anette

Ru Hedefalk sa...

Vad gullig du är!
Supermysigt igår.
Ska vi ha våra kompisarmband imorgon?
Kram

Signe 1 sa...

åhh den där butiken skulle jag med glädje besöka!!:-) verkar såå mysig!!

önskar dig en härlig måndag vännen!

stora kramen s.

Jenny sa...

Mysigt! Där var jag häromdagen ;-). Kram Jenny

Jenny sa...

Hej Anna!
Den butiken skulle jag gärna vilja besöka, synd att jag bor så långt bort!

Jättesött armband du köpte:)

Ha en fin vecka goaste du!

Kraam Jenny

MOKKASIN sa...

Så fina bilder du visar!
Och vilket braigt tips med kakklubbor längre ner.
Det kommer absolut att göras på nästa kalas som blir här hemma.
Som övrigt inte alls kommer se så där finfint ut som Selmas... för Viggo SKA ha lego-indiana-jones tema (inspiration Nintendo DS) Hajar du vilken plåga ;))))
Jag grämer mig redan...

Kraam!

Linda sa...

Jättesnyggt armband :)

Ylva sa...

väldigt fint armband. undras om det är från Lotta Design här i stan, kan väl inte rimligen finnas flera?