fredag 5 mars 2010

Kungligt pyssel


God afton!

Jag ska börja med att tacka er alla! Vad ni är söta som kommer tillbaka hit och lämnar såna gulliga kommentarer, trots att jag är urusel på att kommentera tillbaka! Ni ska veta att jag blir såååå glaaad för era rara ord här på bloggen. Ni är bara bäst!

Som ni vet var ju tjejerna förkylda i veckan, och vi hade lite (eller MYCKET) halsbandstillverkning här hemma. De här pärlorna med bokstäver köpte jag på Panduro. Jag tyckte att de var ljuvliga i sina pastelliga färger! Och de var verkligen roliga att pyssla med. Jag gjorde ett armband till min make, ni får gissa vad det stod med tre ord... ;)

Dessutom såg jag i Svensk damtidning (den kan man smygläsa på jobbet förstår ni) att prinsessan Madeleine blivit lite inspirerad av mig och gjort ett eget armband... Kolla själva! Det står CHILDHOOD på hennes.

Hoppas att ni får en underbar helg, mina vänner! Jag ska jobba, men det är härligt med helg ändå.

Tusen tack käraste söta Anne för hjälpen med bilderna, ni ser väl att de är större :)

Kramar till er!
Anna

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Tittar in för att önska dej en trevlig helg, ser att det blir på jobbet.
Kram Birgitta

Solfyllda segel sa...

Hej!
Vilket trevligt pyssel ni har haft för er.
Vill även passa på att önska dig en riktigt trevlig helg!
Kram Therése

Körsbärshöjden sa...

Härlig bild !

Ha en toppendag..i dag skiner solen :)

Eva

Anci sa...

Du har väl gjort ett armband till dig själv också ?! De är så söta !

Hoppas att ni har en fin helg i solskenet, trots jobb :)

Kram
Anci