söndag 21 mars 2010

Lite vitare - mycket snyggare...




Helleu!

Tänkte bara visa er vad lite vit färg kan göra med en blivande tvättstuga :)
Det är ju inte klart än på långa vägar, men skillnaden är väl ganska synbar... Maken är på plats och "klinkrar" as we speak :)

Nu är det jobb som gäller hela veckan. Då vet jag av erfarenhet att bloggandet brukar få stryka lite på foten, jag är för trött på kvällarna helt enkelt. Men hästen är färdigvirkad, så den ska ni få se snart i alla fall. Hoppas att jag kan visa lite mer av tvättstugan i veckan.

Hoppas ni får en fin vecka!

Kram Anna

10 kommentarer:

Madde sa...

Oj vilken skillnad. Så fint=)
Vilken härlig blogg:D
Tänkte tipsa om en härlig tävling hos mig. 5st vinner Mat och bak produkter från Mikadesign.

Slut datum den 31. Så skynda in:D

http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

Pilo sa...

Vad fint det blir! Ett stort lycka till med projektet!!!

Gilla Yoga sa...

Det blev onekligen en jättestor skillnad. Det ska bli kul att se det färdiga resultatet sedan. Vi kan väl försöka ringas i veckan?

Puss å kram!

S o F sa...

Vitt kan aldrig bli fel eller hur!? ;)
Alltid så himla kul att se före/efter-bilder. Vilken fantastisk positiv förändring.

Jag blir glad bara jag ser det. :)

Varma hälsningar!

Jenny sa...

Hej Anna!
Supersnyggt blir det!! Vilken skillnad vit färg kan göra;)

Ha en jättebra vecka Vännen!

Kraam Jenny

Nilla Q sa...

Vad skulle man göra utan vit färg!?! Vilken skillnad, jättesnyggt!

Kram Pernilla

Mitt skabbiga chica hus sa...

My good what a difference!!!! Fiiiint.

Kan det var här måhända några schabloner snart kommer till användning?

kram kram
M

Solfyllda segel sa...

Hej!
Är det verkligen samma rum du visar. Vilken totalförändring.
Hoppas att du får en bra vecka trots allt jobb.
Kram Therése

Jörgen sa...

Det kommer bli kanon när det är klart.

Tin sa...

Vad fint det blir!!!!!
Vad duktiga ni är som jobbar så mycket. Tänk vad mycket vit färg gör, det är inte klokt igentligen vilken skilnad det blir.
Kram Tin