onsdag 2 juni 2010

Byggdag 13

God afton!

Precis innan läggdags lägger jag ute en bild på hur badrummet (eller jag ska kanske säga blivande badrummet) ser ut. Det händer grejer va?! Det är fuktspärrat (det är det som gör att allt ser grått ut) och en fläkt går för fullt just nu. Allt är klart för kakling som, enligt vår byggare, ska påbörjas imorgon. Spännande spännande!! Hoppas vi gjort rätt val bara...iiiiii

På bilden ser man den inbyggda hyllan, som ska kaklas och få spegeldörrar. Det blir ett enormt badrumsskåp! Inte dumt för en familj på fyra personer. Våra gamla fönster ska tyvärr sättas för på insidan, med glasblock. Det är för att vi kommer att ha badkaret och duschen på den väggen, och då funkar det inte med träramar... Det kommer iaf att se likadant ut som tidigare utifrån.

Idag fick jag ett sånt underbart sött paket i brevlådan! Ni ska få se innehållet snart... ;)

Nu är det sovdags!!!

Kram Anna

4 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Snyggt, det kommer att bli jättebra.
Kul att ni har folk som verkar jobba på.
Syns imorgon ni är så välkomna!
Kram Svägis

Anonym sa...

Med ljusgrå fogar har jag hört! -Vackert Sickan!

Jenny sa...

Vad fint det kommer bli!
Nyfiken jag blev på paketet, berätta berätta!!
Kram J

Sara sa...

Åhhh så spännande!!
Det kommer ju bli hur bra som helst =)
Ha en fortsatt trevlig vecka!

Massor av kramar