lördag 5 juni 2010

Trälåda



Idag har vi en sån här härlig dag utan något inplanerat. Vi får hit lite mysiga kompisar ikväll bara. Men hela dagen kan vi bara vara hemma och pyssla. Jag och tjejerna var till Lillsjöns handelsträdgård i Bålsta i början av veckan (mycket mysigt ställe, måste jag säga). Då köpte jag lite nya blommor, som fortfarande inte kommit i jorden. Det ska jag försöka fixa idag. Sålänge har de fått stå i den här trälådan, som jag köpte på en liten loppis förra sommaren. Har bara slabbat på lite vitfärg. Tänkte först att tjejerna skulle ha den som boklåda, men det fick bli en trädgårdslåda istället.

Ha en skön lördag, alla vänner!

Kram Anna

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Låter som ni haft en riktigt mysig dag! Fin låda till blommorna:)

Igår gjorde vi dina pestobiffar igen, såå smarriga!

Kraam Jenny

Nilla sa...

Vad smart med en fin låda i väntan på plantering.
Mina växter står i den fula påsen från trädgårdshandlaren.... :-)

Ha de bäst !!
Nilla

Tidsmästarinnan sa...

Halloj Anna!
Snyggt och prydligt i lådan så länge. Och vad det händer grejor i badrummet, härligt!

Tjohoo! Jag är på Bästkusten i mitten på juli, då tar vi säkert en tur till Smögen! När är ni där i sommar? Tänk om vi kunde få till en liten fika eller så :-)
Kram
Susanne

Fånga dagen sa...

HEj där!
Vad härligt att bara vara ledig och inte ha något direkt inplanerat. Mysig blomlåda förresten, såna får man inte för många av.
Ha nu en riktigt skön vecka
KRam Lena