lördag 12 juni 2010

Paket


Minns ni paketet som jag pratade om för ett litet tag sen? Det som var så himla sött att jag fick gåshud när jag öppnade brevlådelocket... Det var det här paketet som innehöll en vinst från en tävling som jag vunnit.
Nu förstår ni vad jag snackade om va? Kolla papperet som adressen är skriven på till exempel. Alltså jag älskar det!



Innehållet var detta, ett brudpar. Jag har visat det förut. Det är Rusan med bloggen Bland rosor och prickiga tekoppar, som har gjort det. Visst är det sött? Det får en hedersplats här hemma nästa lördag :)  *fniss*

Idag ska vi åka till Ulriksdal och köpa äppelträd och körsbärsträd! Vad har ni för er i helgen?

Kram Anna

6 kommentarer:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Gud vad fint! Och vilket paket sen.

Härligt med ulriksdal!!! Själv ska jag och maken på fest. Typ första gången utan kids på 2 år! Ska bli hur kul som helst.

kramar!
Mia

Jenny sa...

Hej Anna!
Åh vad fiint! Och så vackert inslaget:)

Låter mysigt med Ulriksdal!

Själv är jag gräsänka o är bara hemma o tar det lugnt. Peter har åkt på "grabbhelg" till Malmö där de ska dricka öl o kolla på Kizz konserten:).

Kraam Jenny

Rosor och ruiner sa...

Låter roligt med inköp av fruktträd! Själv har jag en jobbig helg, med begravning i går av min mamma, idag lite släktkaffe med några fastlänningar som är hemma på grund av det.
Löjtnantshjärta ja, vet faktiskt inte om den är giftig men det är ju möjligt. Jag tror inte den inbjuder till att äta på, men man vet ju aldrig med små barn. Men du får väl sätta upp det på "vill-ha-så-småningom-listan" för barnen blir ju större!
Ha det gott!

Stjärnor & Champagne sa...

Raring paketet är du...Och innehållet jättefint. Hoppas att allt är bra/ Kramkram Anne

Elsa och Helena sa...

Stort grattis till den ljuvliga vinsten! Och så ljuvligt inslaget:)

KRAM Helena

Villa Vinkelhaken sa...

Urgulligt paket! Innehållet var ju inte heller fel :)
Ha en bra söndagskväll!

Kram Jenny