måndag 7 juni 2010

Lite bilder...






Byggdag 16

... av varierande kvalitet, men ljuset var kasst ikväll.

Det tar sig. Nu börjar man kunna se hur det kommer att bli! Och jag är nöjd!
Men härom dagen när jag kom hem, och det var kaklat, men ofogat, kände jag att det ser fasiken ut som ett slakthus! Vita trista plattor... Bara att spola av... Men nu när det är fogat med ljusgrå fog (tack för hjälpen Jarlen... ;) ) känns det som ett helt annat rum faktiskt! Fogen har inte riktigt torkat överallt än, så det ser lite ojämnt ut nu.

Imorgon är det golvet som gäller :)

Kram Anna

4 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

ohhh yeeeeeees anna, nu blir det himlans fint, kommer bli som en dröm!!!
må väl, varmkram lotten

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm ser bra ut vännen. Tänkte på dig igår eftersom jag drog ut allt jag vill spara i alla tidningar och då hittade jag erat reportage och rev ut det förstås hihi/ Kramkram A

Jenny sa...

Det blir ju jättefint!

Anonym sa...

Vassego! Det blev superfint med grå fog!!
Kramar Anna Jarl