söndag 20 juni 2010

Leve kärleken

Hej på er!

Vilken härlig helg vi har haft! Inget regn och en massa kärlek, både hemma och på TV:n  :D


På baksidan har vi spenderat en hel del tid den sista tiden. Det har hänt lite där. Vi (läs Mathias) har planterat två fruktträd. Och så  har vi (läs jag), äntligen, köpt en liten vit cafémöbel :) Det har jag längtat efter i flera år. Nu var det rea på Coop (tips!) så då slog jag till! Jag tycker så mycket om den här platsen vid berget. Vi har bara skog bakom och sol hela dagen.


Bänken är en ommålad en från Ikea.


Vildrosor och bellis från gräsmattan...


Vi firade brudparet med tårta och tatueringar - hela familjen, haha!  Här har ni Märta med Prins Daniel på armen *fniss* Och så den officiella bröllopstårtan med texten:

"Leve Kärleken"

Kram Anna

6 kommentarer:

Nilla sa...

Vad gott med tårta och härligt med en ny mysig uteplats.

Ha de bäst !!
Nilla

Gilla Yoga sa...

Vad gulligt ni har gjort med den lilla uteplatsen. Coop är en underskattad butik, där kan man hitta en hel del kul =)

Puss å kram!

Hemmalycka sa...

Vad bra det blev med möbeln däruppe. Vi syns på onsdag då hoppas jag att vi kan smyga förbi er på hemvägen och kika på badrummet?
Kramiz Åsa

Fröken Råsmart sa...

Vad härligt det låter!!

Fånga dagen sa...

Helläcker uteplats.
Och vad härligt att romantiken blomstrar inte bara på tv:n utan hemma också.
Ha nu en skön misommar kära du
Kram Lena

Hanna sa...

fin uteplats och gott med tårta.
Hanna