fredag 25 juni 2010

Vill ni kika in...

i badrummet...?




Byggdag 27

Hej på er, godingar!

Kikar bara in en snabbis mitt i midsommarfirandet :) Har ni det bra? Vi har semester nu och solen skiner från en klarblå himmel. Så jag kan väl säga att vi har det!
Jag ville bara visa er badrummet. Det är så gott som klart. Spegeldörrarna och hyllplanen ovanför handfatet kvar bara. Vi är jättenöjda!

Återkommer med lite bilder på vår hemmagjorda midsommarstång senare :)

Glad midsommar önskar jag er, mina trogna bloggläsare!!

Kram Anna

5 kommentarer:

Anci sa...

Ja tack ! Åh, så fint det är ! Det är lite skillnad från första byggdagen.

Ha det underbart och hälsa
också !

Kram
Anci

Tidsmästarinnan sa...

Men det blir ju helt suveränt alltså! Klassiskt och fräscht.
Kul att få följa med i renoveringen från början och framåt.
Ha en jättefin midsommardag vännen!
Kram
Susanne

Rosor och ruiner sa...

Klart vi vill kika in i nya badrummet! Det blir ju jättefint! Klassiskt så och stilrent! Nu blir jag ännu mer sugen på att påbörja vårt nästa stora badrumsprojekt...blev förresten mycket tydligt i går när vi skulle iväg hela bunten, att vi verkligen behöver ett till badrum....

Jörgen sa...

Vad fint det blir

Anonym sa...

Hej Anna! Det blir jättefint. Är lite nyfiken på vad kaklet heter ni har på vägarna. Är det matt?. Vi håller på med vårt badrum och jag kan inte bestämma mig om vi ska ha matt el blankt kakel...Ha en trevlig sommar..Mvh Jessica