måndag 15 november 2010

Ikväll är jag...

... på Cirkus! Inte vilken cirkus som helst, utan på Cirkus på Djurgården och lyssnar/kollar/skrattar åt Mia Skäringer!! Det ska bli såååå kul!! Jag är ett stort fan, kan jag säga. Visste ni att hon börjat blogga igen förresten?
Här har ni länken annars :)


Blir ju en liten bloggträff alltså *haha*


Innan Cirkus ska vi gå hit och äta. Jag och min "bästis" Petra :) Det känns som att det kommer att bli en toppenkväll det här. Ska bara klara av dubbla 3-timmarsföreläsningar först...

Kram hela dan/Anna

3 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, hoppas ni hade jättetrevligt. Låter ju kanon :-)
Ha en fin vecka!
Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad jag vill se henne jag också. Är jag den enda på jorden som alltid missar henne???? Missade totalt att hon skulle till LKPG. Hoppas att allt är bra med dig. Ha det bäst/ Kram Anne

Tidsmästarinnan sa...

Jaaa, vilken toppenkväll! Nu ska jag kika in på Mias blogg! Tack för tipset vännen!
Kram
Susanne