torsdag 11 november 2010

Tillbaka...

Hej på er!

Jag e ledsen, nu har det inte blivit något inlägg på nästan en vecka. Jag har inte hunnit helt enkelt.
Hoppas att ni har haft en bra vecka!

Förra helgen hade jag och Matte BF på lördagen... BF = Barnfritt, alltså.
Vi hade en helt underbar dag! Solen sken från en klarblå himmel. Det var sådär kallt och frostigt och vi promenerade i stan hela dagen, så det passade ju såå bra.

Vi började på Skeppsholmen med Östasiatiska muséet där vi tittade på den från Kina hitflugna Terrakottaarmén. Det var alldeles för mycket folk, men annars var det jättebra! Efter det promenixade vi utmed Nybroviken till Djurgården och åt lunch på Flickorna Voltaire och Helin - åh! Så himla mysigt! Sen tog vi spårvagnen till Kungsträdgården och fortsatte bort till PUB, där ROOM flyttat in på en hel våning! Ja, sådär fortsatte det. Hur mysigt som helst! Och batteriet i kameran la av i bilen påväg till stan... Så därav plommonen, det var det som fanns i kameran :)

Imorgon är jag och tjejerna lediga, det känns jätteskönt. Jag lovar att höra av mig igen under helgen!

Kram Anna

5 kommentarer:

Nilla Q sa...

Det lät som en riktigt underbar dag!!

Kram Pernilla

Graadskan sa...

Det låter som ni hade en underbar dag! Hade en likadan med min man för ett par veckor sedan... Man behöver få lite egentid emellanåt!

Synd på kameran, men plommonen var fina de också! ;)
Kram!

Anci sa...

Välkommen tillbaka :) Jag känner igen det där. Hinner ju ingenting.

En supermysig dag. Det hör jag det ! Sådana ska vi ha många av.

Ha en skön helg också & hälsa !

Kram
Anci

Villa Vinkelhaken sa...

Det lät som en riktigt mysig helg! =)

Trevlig helg!
Kram Jenny

kungen o majkis sa...

Äsch skruttkamera då :-)! Men plommon det är ju gott det med ;)! Lät som om ni hade en kanonhelg, hoppas ni får en härlig helg nu med :-)!