fredag 19 november 2010

Nu börjar det dra ihop sig



Äntligen dags för hallen att få sig ett ansiktslyft!
Det började förra helgen, med ny ytterdörr. Fin va?
Och nu rullar det vidare in...


Jag vet inte om ni kan se det. Men färgen på väggarna är hemsk. Jag har aldrig tyckt om den. Men efter tredje ommålningen och nyfödd bebis gav vi upp. Den var i alla fall mindre lila... Fast inte grå, som det var tänkt.
Nu ska det bli ljust och fräscht (*fniss*) i hallen. Minns ni min inspirationsbild? Inte? Okej, här kommer den igen...
Bild lånat från nätet, minns inte var...

Hoppas ni får en skön helg, mina vänner!
Här ska det renoveras (och bakas lite juliga kakor). Återkommer.

Kram Anna

6 kommentarer:

Jessica sa...

Hej,
tänk om man hade en så där fin hall! Är det Expedithyllor de använt? Perfekt när man kan hitta enkla lösningar!

Träffade din gulliga svägerska Åsa häromkvällen, vi hade jättetrevligt. Du kan väl följa med nästa gång?

Må gott,
kram
Jessica

Nilla Q sa...

Vad roligt, vi håller som bäst på med hallen vi med! Och det varkar som vi köpt en likadan dörr! Fast vår är vit på båda sidor. Vi har en liten och trång hall, så nu målas och tapetseras det vitt och alla kläder göms bakom skjutdörrar.

Kram Pernilla

Jenny sa...

Vad fint det blev med dörren! Kram

Mrs Small Town sa...

Hej Anna,

Tack för snälla kommentar! Roligt att du hittade mig så jag fick chansen att få lite virkinspiration! Så vackra ting du skapar :-)

Ha en bra helg!

/Med vänliga hälsningar
Sara Small Town

Hus och Hem bloggen:
http://smalltownstyle.blogg.se

och "livstilsbloggen":
http://smalltownlife.se

Tina sa...

Hej, fin hall det där...Fast jag hade valt ett annat golv, tror jag.
Dina grå handledsvärmare är superfina.
Kram Tina

Mitt skabbiga chica hus sa...

HEj vännen! Det kommer bli superfint det där:o)

KOmmer inte ihåg om ni redan sett Mia skäringers show, har för mig att vi pratade om att vi skulle se den samma helg? Ville bara meddela dig att showen är INSTÄLLD idag och imorgon:o( SÅ HIMLA TRIST!!!!!
Har fixat barnvakt och sett fam emot detta sen i april....! Om det var nu i helgen så hittar du mer info på circus hemsida.

kramar!
Mia