fredag 5 november 2010

Pulsvärmare a la prinsesstårta


Hallå hallå!

Virk-Anna har virkat klart pulsvärmarna, som ni fick se halvklara för ett litet tag sen. Nu är de fixade med spetskant och små rosor och allt, i äkta prinsesstårte-stil :) 

Selma beställer allt som jag virkar, så nu ska hon också ha pulsvärmare. En riktigt bra kund med andra ord.

  -När ska du ha dem, älskling? undrar jag lite sådär tveksamt...
  -När det är kallt ute och när jag är sjuk, för då är det bra att vara varm. Jorå, så att...

Jag måste bara berätta vad hon sa igår när vi skulle säga god natt. Jag brukar kalla henne för min lilla skatt. 
  -Jag är ingen skatt, för du har inte hittat mig.
  -Men du är ändå min dyra skatt.
  -Jag är inte dyr, för du har inte köpt mig.

Hoppas ni får en härlig helg!! Vi ska ut på lite äventyr. Berättar mer sen...

Kram Anna

9 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Vilka fina :-)! Lika söta som sockervadd :-)! Ha de så gott :-)!

Ru Hedefalk sa...

Oj, vad fina dom blev, precis som jag hade tänkt mig. Du är ju så duktig!!

Bamsekram

Graadskan sa...

Barn är för härliga!! Dina söta pulsvärmare likaså! :)

Silverlera är ganska dyrt, eller ja, det beror på vad man jämför med givetvis...
Jag gick en kurs nu, då fick vi 9 g silver var. All min lera gick åt och ett sådant paket kostar 150 kr. Så det är ju dyrt om man misslyckas...

Högst upp på min önskelista står redskap och tillbehör för att kunna göra egna smycken hemma! Ett rejält kit med allt man behöver skulle gå på 1300 kr. Det är ju inte så farligt...

Det finns säkert kurser nära dig - testa, vetja!

Kram Camilla

Nilla sa...

Jättehärliga pulsvärmare.
De gör en på bra humör med sina fina färger.

Ha de bäst !
Nilla

Svarta tassar i vit soffa sa...

Pulsvärmarna ser verkligen goda ut *ler* och super snygga!
Hoppas det gick bra på tentan!
Kram
Jenny

Sanna sa...

Hur söta som helst! =)<3

Kraaaaam
Sanna

Livet i träsket sa...

Jättefina!!! Du är så duktig på att virka!!
Kram

♡Johanna♡ sa...

Hejsan
Vilken underbar blogg du har, gillar själv att virka och gillar verkligen dina prisesshandledsvärmare.

ha en bra dag
MVH ©Johanna Majkvist

designofluna sa...

Åhhh, vilka fiiina!! Jag vill ha såna!
Kram Malin