torsdag 30 september 2010

Såhär ser det ut i tvättstugan...




Hej bloggisar!

Puh, tentan är över. Och det gick väl ganska bra. Jag borde klara mig... :) Jag hade världens huvudvärk när det var klart. Vad mycket som händer i kroppen utan att man är medveten om det! Jag har säkert varit jättespänd inför det här, utan att veta om det. Efteråt gick jag till frissan, snacka om belöning! Så nu är jag en blondin med lugg :) Snyggt blev det! :)

Idag kör vi lite tvättstugebilder, tänkte jag. Vi fixade ju i ordning där i våras/somras. Här kan ni se hur det såg ut innan. Lite konsolhyllor har kommit upp sen sist. Jag ska sy ett draperi har jag tänkt också. Ska bara kommma på vilket tyg... Handdukarna kommer från Gripsholm. De har jättebra, prisvärda handdukar! Kan verkligen rekommenderas.


Jag fick lite frågor angående väggorden i vardagsrummet.
Vi har hittat på citatet själva och beställt det från myfirstroom.se 
Tuusen tack för era fina kommentarer! Jag blir så glad för varendaste en :)

Kraaam Anna

7 kommentarer:

Graadskan sa...

Så fint! Skillnaden från hur det såg ut från början är helt otrolig! Tänk att någon valde det mörka... :)

Önskar dig ett fint slut på veckan!
Jag har just köpt boken "Välkommen till virkligheten", så jag ska nog göra som du - virka!

Kram Camilla

Nanna sa...

Åh så fint!!!!

Linda sa...

Åååh vad vitt och fint och fräscht!
Tänk om det någon gång kunde vara så fint i min tvättstuga...det ligger alltid en massa verktyg och annat diverse där :p

Ha det bra/Linda

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad härligt med frissabesök efter tentan! Vill gärna se en bild på hur det blev;)

Åh vad fräscht det blev i tvättstugan, I like!

Ha en sköön helg!

Kram Jenny

Maritta sa...

Vad härligt med en så fin tvättstuga. Jag längtar tills jag själv får sätta igång med vår tvättstuga. Jättekul att kunna hämta lite inspiration från dina bilder.
Tack för en härlig blogg.

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej vännen!

Lugg, shit vad spännande - får vi se;o)

Och grattis till tentan, alltid skönt när det är över, och det har säkert gått bra!

Fin fin tvättstuga, vår tänker jag INTE visa den får bli nästa års projekt;o)

Kramar!
Mia

Att se livet från solsidan sa...

Hej!

Hoppas du klarade din tenta. Vet vad det innebär även om det var ett par år sedan.
Fin tvättstuga, vill väldigt gärna gör om vår, men det är svårt att komma till skott.

Anna