tisdag 14 september 2010

Tisdagstemat: stolar

Hej vänner!

Som vanligt lite sent ute med inlägg. Idag så pass sent att det hunnit bli mörkt ute. Bilderna blev då inte så bra, därför har jag redigerat dem lite idag :) I och för sig också lite kul.

Här har ni ett urval av stolar, som vi har här hemma, och som jag har ett lite speciellt förhållande till...

Regissörsstolen från Bruka, köpte vi till vår första gemensamma lägenhet för sisådär 10 år sen :)

Den här härliga stolen har min pappa gjort!
Stolar kan man ha till mycket. Den här fungerar som nattduksbord till mig

Köket har ni ju sett ett antal gånger. Jag gillar pinnstolar!
Barnstolarna är ju från Ikea. Och...

...de stora stolarna är loppisfynd, som min härliga kompis Petra skänkt till oss.
Många av våra vänner brukar gnälla lite på att alla våra stolar är så rangliga *fniss*

Fler rangliga stolar :)
Den här är en av fyra, som kommer från min farmor & farfar.
De är nästan 100 år gamla! (svärfar skymtar i bakgrunden... )

De är så nätta och söta!

Glöm inte att titta in till Fabriken, för mera inspiration på temat stolar
Kram kram Anna

4 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Hej stolfia:) Vad mycket fina stolar ni har. Kan säga att jag har inte ens hälften hihi. Ja här går delen i hjärnan som är utrustad med inredning på högvarv. Hoppas att allt är bra. Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

Jenny sa...

Halloj Anna!
Vad många fina stolar ni har! Jag gillar den blå som din pappa har gjort, den är annorlunda:)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Rosor och ruiner sa...

Fina stolar du har, jag gillar pinnstolarna i köket, vad gör det att de är vingliga!

Hemmalycka sa...

Ja ni har fina stolar men min favvo har alltid varit den som din pappa gjort för det är det som är så speciellt och att du även kan använda stolen till nattduksbord är ju bara bonus.
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Åsa