tisdag 21 september 2010

Tisdagstemat: loppisfynd

Hej på er!

Idag är läsdag hemma. Pausar lite bara... ;)

Tisdag = temadag på fabriken. Och idag ska vi blogga om bästa loppisfyndet. Jag har inte gjort sådär jättemånga. Men det här är nog ändå mitt bästa, våran vardagsservis. Den är från Rörstrand och heter Stream. Vi har haft den i flera år, inhandlad på Myrorna. Den används dagligen och jag älskar den! Dekoren börjar bli lite sliten, men det gör inget.



Våra gamla köksskåp är inte ommålade invändigt. Bara sprutlackerade utvändigt. Men det gör inget. Jag gillar den vaniljgula färgen faktiskt (som ser lite mer aprikos ut på bilden).

Ser ni att min blogg blivit bredare? Jag är såååå nöjd med detta. Tack till house number 15 och Fixa din blogspot!!

Ha en skön tisdag!
Kram Anna

6 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefina tallrikar. Min mormor hade såna så jag blir lite nostalgisk. Plugga på nu!!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Bra med lite pauser i pluggandet;)

Vilka charmiga gamla tallrikar!

Vad fin din blogg blivit,vad snällt av C/House No 15 att hjälpa dig:)

Kraam Jenny

Graadskan sa...

Pauser är viktiga för koncentrationen... Kör hårt sen!

Härligt med bredare blogg! Blir så härligt stora och fina bilder.

Vilka fina kantareller du hade "hittat" i förra inlägget... Måste nog testa att göra sådana själv!

Ha en fin tisdag!
Kram Camilla

Signe 1 sa...

klart man måste pausa ibland!!;-)

så fina loppisfynd, porslinet är bedårande!!!

kram på dig raraste du!

Victoria sa...

Fin blogg du har! Jag har också breddat min blogg, är så glad att man kan göra det nu och därmed också ha större bilder. Det har jag verkligen saknat!
//Victoria

becca sa...

Hejsan!
Så fina tallrikar du fyndat, jätte fina! kul att ni använder dom till vardags.
Vilken fin blogg du har!
Ha en bra kväll, kram Rebecca.