lördag 11 september 2010

Hallen nästa

Bild från min inspirationsmapp, jag minns inte var den kommer från...

Knappt har man avslutat ett projekt så är man på ett nytt... Såna är vi :)
Nu är det hallen som ska fixas i ordning (där vi började för fem år sen, haha). Och jag har den här bilden fast på näthinnan. Såhär vill jag ha det! Det gäller bara att komma på vilken typ av förvaring vi ska fixa, där till vänster i bild.

Kanske börjar lite i morgon... Vi har sålt klädskåpet som vi hade i hallen, så att vi ska få ändan ur... :)

Sov gott!
Anna

7 kommentarer:

Huset utanför stan sa...

Vårt nästa projekt är också vår hall;-) Perfekt inför hösten och vinterns leriga stövlar, otympliga tjocka kläder och alla tusentals vantar, mössor, fuskpolosar och ja, du vet ju;-)

Vi spånar också på platsbyggd förvaring! Därtill ska vi öppna upp en liten vägg så att hallen blir mer öppen och lägga nytt klinkergolv. Men först ska vi bli klara med staketet.. Försöker ta ett stort projekt i taget...

Hoppas ni har en härlig helg! Kram

Lisa sa...

Dear Anna,
the picture really looks so nice. I really would like it, too, if it would look like that in my house :-)
Lisa

Anci sa...

Vad fint det kommer att bli ! Jag vet att ni både är energiska och har god smak, så snart är hallen som ny.

Kram till dig
Anci

Linruz sa...

Hösten har ju en tendens i att skapa projekt.
Kul!!
Kram kram Lina

Nina sa...

Hej Anna! Du har en fantastisk blogg tycker jag, därför har jag något till dig. Du hittar din award på min blogg http://ninaoco.blogspot.com/
Tack för att du inspirerar mig så mycket!

Kram Nina

Yvonne - Frl. Klein sa...

A beautiful blog you have with great ideas!!!!
Have a nice sunday,
Yvonne

Villa Vinkelhaken sa...

Kul att ha lite projekt på gång.
På hösten är det ju extra roligt att börja fixa och dona inne.

Ha en bra söndag!
Kram Jenny