tisdag 31 augusti 2010

Tisdagstema: Belysning...


Hallå mina vänner!

Japp, här kommer då mitt första bidrag till tisdagstemat hos Inspirationsfabriken! Det är alltså ett givet tema, som flera inredningsbloggare bloggar efter, varje tisdag. Och idag är det alltså belysning som gäller.

Mitt bidrag blir mina urfina papper, som jag köpte i somras i Visby. Man blir glad bara av att titta på dem! De ska bli såna här fina lampskärmar, bara jag kommer till skott... (nu får jag ju lite piska på mig i alla fall). Jag köpte dem i den fantastiska inredningsbutiken Akantus! Det är nog den mest inspirerande inredningsbutik jag någonsin varit inne i, och det säger inte lite... ;) Ni får INTE missa den när ni besöker Visby.

Här visar Karin Mannerstål hur man gör, i Äntligen hemma...

Tack för idag, slut för idag (jag går ju i skolan nu så att...)
Anna

6 kommentarer:

House number 15 sa...

Det kommer med allsäkerhet att bli superfina lampskärmar. Pappret var hur fina som helst. Väntar spänt på slutresultatet och känn ingen press;))

Tack för tipset!
Kram C

Ölandsvindar sa...

Jättesnygga papper! Den lilla grinden i förra inlägget passerar jag nästan dagligen och tycker alltid att den är så fin och sådana där dörrar skulle jag gärna ha på mitt hus också.
Kram
Kerstin

Ann-Catrin sa...

hallå där skoltjejen... vad spännande att få plugga igen.. jag älskar att plugga faktiskt!

Lycka till med det nu!

Akantus ja i Visby.. det är en underbar butik.. var oxå där i somras och lät mig förföras..
du kommer nog göra ursöta lampskärmar sen.. du är ju så duktig med händerna


kram på dig
A-C

Hemmalycka sa...

Jag älskade den butiken oxå när jag var där. Ska bli spännande att se resultatet svägis.
Kram Åsa

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad nyfiken jag blev på den butiken, låter som ett måste om man har vägarna förbi Visby:)

Vilket fint papper, kommer bli jättesnygga lampskärmar!

Ha det bra!

Kraam Jenny

Anonym sa...

Hej! Akantus är min favoritbutik också (på delad första plats med Grandmas i Göteborg)!! Ett måste varje gång jag är hemm på Gotland. Lycka till med lampskärmarna!