onsdag 25 augusti 2010

Näe, det här är inte...


...min balkong i Frankrike :) Men tegelväggen är i alla fall väldigt lik min tegelvägg *fniss*
Jag har plankat bilden direkt från H&M homes höstkatalog, som låg och väntade i brevlådan när jag kom hem idag! Oj, vad mycket fint!
Ett avsnitt heter Country Living och där ville man kanske ha typ allt... Här är några av mina favoriter:


Sängkappa, som skulle sitta perfekt på Selmas säng...


Linnepåslakan och örngott med volang. Lila är färgen som gäller i höst...





En härlig rosa pläd att lägga över axlarna när man kryper upp i soffan ruggiga höstkvällar, är ju INTE fel... :)

Ha en skön onsdagskväll, med eller utan rosa pläd!

Kram Anna


7 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Oj vad mycket fint de hade ,dax o gå in på hemsidan och kolla
Ha en skön kväll

Anci sa...

Men det trodde ju jag ;)

Åh, vad kul att se vad de har. Jag får inte katalogen i brevlådan. Blomkudden är nog min favorit.

Ha en mysig kväll/dag !

Kram
Anci

Millas hem sa...

Hej Anna!
Jag har inte hunnit kika i den, men den låter ju helt klart lovande!;)

Kram kram

Vita Lyckan sa...

Har kikat runt lite på din blogg. Väldigt trevlig! Hit kommer jag tillbaka.

Mvh, Karin

Vita Lyckan sa...

Har kikat runt lite på din blogg. Väldigt trevlig! Hit kommer jag tillbaka.

Mvh, Karin

fabriken sa...

Hej! Så mycket vackert du visar,
kuddarna är jätte fina:)

Va roligt att du vill börja temablogga med oss!
jag tror att vi kommer
både få inspiration själva och att kunna inspirera andra,
Välkommen till fabriken!

Ha en bra dag! /Kram Annaleena

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Jag fick min katalog idag och jag har kollat igenom varenda sida.
Mycket fina saker! Dessutom till ganska bra priser och smidigt att skicka efter!

Ha det bra!
Kram Jenny