fredag 20 augusti 2010

Tavlan


Hallå!

Ååå, så skönt med fredag. Den här veckan har varit tuff. Skönt då att vi ska åka till min svägerska o svågers lantställe imorgon. Det ska verkligen bli mysigt. God mat och skönt sällskap. Då kommer batterierna vara full-laddade på måndag!


Här har vi min fina, fina tavla! Som jag kommit över av en slump. Jag hittade den och frågade om jag fick ta den och det fick jag... :) Den föreställer det gamla slottet i Stockholm. Den står här på tavellisten, i väntan på att få en bättre plats.


Jag är så himla fjantig när det gäller att spika och göra hål i väggarna här hemma. Därför har vi nästan inga tavlor eller foton uppsatta. De vi har står lutade mot väggen. Jag är så rädd att ångra mig, att det inte ska bli bra och då är det ju så fult med hål! Hur gör ni??
Den här tavlan är inte så stor heller, så den behöver antingen en liten vägg, eller sitta ihop med några fler tavlor. Jag har varken eller. Men tavlan älskar jag, så den ska upp!
Hmm, jag får fundera lite till...

Hoppas att ni alla får en riktigt skön helg!

Kram Anna

6 kommentarer:

Anci sa...

Hej !
En underbar tavla ! Det var bra att du hittade den och fick den. Bilden på dig är ju också jättefin.

Ha det så skönt i dag och hälsa !!

Kram
Anci

Ewa`s Galleri sa...

Fin tavla
Vita tavellister är ju bra,då är de samlade på ett ställe och så kan man byta lätt när man tröttnar på tavlorna
Men att ha dem stå lutade både på golv o på möbler använder jag mig av också tycker det är fint
Ha en bra helg

Hanna sa...

jag är som du och gillar inte att göra hål i väggarna.
Hanna

agnes stig sa...

Tavlan är jättefin, jag är nog som du, jag vill inte heller göra hål!!!

♥Annika

Hemmalycka sa...

Hoppas du fick batterierna laddade?
Men den där tavlan var ju jättefin, vilket fynd.
Vi tyckte att det var så mysigt att ni kom och hälsade på.
Kram

Evelina sa...

Åh en till som inte vill göra hål! Undras om mina stringhyllor någonsin kommer att komma upp på de ny renoverade väggarna i vårt kök!

Evelina