söndag 8 augusti 2010

Cliffhanger

rosor från egen odling... *mallig*


Hej på er!

Såhär spännande blev det alltså i sovrummet efter kudd-och-plädbytet :)

Det är lite svårt att få fram på bild, men känslan i sovrummet blev en helt annan med lite pasteller, jämfört med tidigare rött, vitt o blått. Lite skönt somrigt blev det. Fast i höst kommer jag nog att återgå till det gamla temat igen :)

Här har vi lite mysigt besök av mina föräldrar just nu. Synd att det regnar i Stockholm, för en gång skull... Vi får fika runt på olika mysiga fik istället för att vara ute, hihi!
Ikväll ska vi gå på Leonard Cohen på Globen! Det ska bli jättekul. Mammas favorit sedan 70-talet... Jag är uppvuxen med den dova stämman :)

Jag har fått önskemål från en av mina trognaste läsare, Marianne, att visa lite fler bilder på badrummet. Det kommer, jag lovar! Det är ju klart nu! :)

Sen har jag fått några olika frågor från anonyma läsare utan bloggar, då är det så svårt att svara. Så maila mig jättegärna istället!

Ha en skön söndag!!
Kram Anna

4 kommentarer:

Zebbes mamma sa...

Hejsan

Vad fint det blev.. och vilken fin ros :) Klart du ska vara stolt över den.. Du har fått en sak inne hos mej... :)

Kram Maria

Nilla Q sa...

Fint! Ser både mysigt och somrigt ut!
Ha en trevlig kväll i Globen!

Kram Pernilla

Gilla Yoga sa...

Hoppas att ni får en toppenkväll i Globen, mysigt!!!

Det är roligt att fixa om hemma, med små medel kan man ju göra så stor förändring.
Kram Lindsey

Nilla sa...

Såg mysigt ut.
Lite färg gör sån skillnad.

Ha de bäst !!
Nilla