måndag 16 augusti 2010

Varsågoda!


Ta en muffin vetja!

Vi bakade mina smarrigaste muffins igår, som alltig (som Selma säger) går hem. Det är med rivet äpple i och de blir sååå saftiga o smarriga av det! Den här gången hade vi (vi=jag, Selma o Märta) i blåbär också. Jag provade att trycka ner bakpapper i en sån där muffinsplåt ni vet. Det blev faktiskt snyggare än det ser ut. Det är roligt att leka att man har ett eget litet café :D

Jag måste passa på att tacka för att ni är så gulliga och lämnar såna söta kommentarer här hos mig. Detta trots att jag är så dålig på att kommentera hos er! Jag är ledsen för det, men jätteglad för att ni fortsätter att komma tillbaka hit! Jag fick jättebra tips på "blockning" också, tack! :)  (nu har jag ju virkat fel på prickarna, men det skiter vi i, blocka ska vi göra ändå).

Puss och kram!
Anna


10 kommentarer:

Tess sa...

Mums! Jag tar en tack!
Kramar

kungen o majkis sa...

Åh, tack så mycket :-)! Inte så många kalorier i cybermuffins va ;)?! De ser verkligen jättesmaskiga ut :-)!

Sara sa...

Åhhh mums!!
Muffins måste jag göra någon dag!
Synd bara att jag har en sambo som försöker gå ner i vikt och ska äta nyttigt, men ja desto mer till mig =)

HOppas att allt är bra med dig!
Kram ifrån lilla mig

Nilla Q sa...

Det där såg ju proffsigt ut! Måste jag prova nästa gång jag gör muffins!

kram pernilla

Anci sa...

Hej !
Tack ! Åh, vad goda de ser ut.

Helt ok sommar. S bättre nu än förrut. Hoppas det fortsätter.

Stor kram till dig
Anci

designofluna sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag tänkte få passa på att säga att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Nilla sa...

Tack för receptet.
På fredag ansvarar jag för fredagsfikat på jobbet så jag tror jag ska ta och baka dessa då.

Äpplen är ju rätt för säsongen oxå.

Ha de bäst !!
Nilla

Mjuka sa...

Ser riktigt gott ut!
Kram Malin

Lantliga drömmar sa...

Så smaskigt det ser ut ! Nilla

Jörgen sa...

Mums