fredag 7 augusti 2009

Life goes on...


Hej mina vänner!

Till att börja med måste jag tacka er alla för era rara, varma ord här på bloggen, telefon och via sms. Tack! Det betyder så mycket att få förståelse och stöd! Jag känner mig lite bättre, av och till i alla fall. Albin blev sjuk, och vi hade inget annat val än ta farväl. Men det är så tomt och overkligt. Vi pratar mycket om honom här hemma, vad han gör och hur han har det där han är nu. Usch, det är så sorgligt, nu tänker vi inte mer på det...





Jag har plockat in lite rosor - från min egen trädgård!! Det ni!! Jag är jätteglad över att äntligen ha egna rosor att ta in lite kvistar av. Det var så vackert ikväll när solen sken in genom köksfönstret på rosorna. Vattnet speglade sig så fint mot kaklet också.

Jag tycker att det är kul när man kan köpa förbrukningsgrejer, typ tvål, som matchar inredningen, hihi! Kanske bäst att jag fyller på lite mer vatten...

Önskar er alla en riktigt skön helg!!


Kram

Anna

11 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Hej min söta svägis!
Vi hoppas få komma och fira lilla M nästa vecka? Måndag kväll är vi upptagna men om vi kan få en liten fika en kväll vore toppen det var ju så länge sedan vi sågs.
Kramiz Åsa

Jenny sa...

Hej Anna!
Förstår att det känns tomt efter Albin..han är i hundhimlen nu o busar o leker o slipper vara sjuk:)

Vilka vackra rosor du tagit in från er trädgård! Fina foton oxå, du är duktig med kameran Vännen!

Kul att du vill var med i min tävling, virkat passar ju dig;)

Sköt om dig,
Kraamis Jenny

Körsbärshöjden sa...

Så söt ros.
Håller med om att lite mer vatten
gör nog rosen gladare :))

Ha en fin helg
Eva

Helena sa...

Vilken vacker ros! Vad härligt att kunna ta in blommor från sin egen trädgård! Ta hand om dig! Kram Helena

Anci sa...

Hej !
Skönt att se att du är tillbaka. Det tar nog lite tid att komma över saknaden och Albin kommer ju alltid att finnas i era hjärtan och minnen.

Jag tycker om att kunna plocka in något från trädgården, om det är blommor, frukt eller bär spelar inte så stor roll :)

Kram

Anna W sa...

Hej Anna! Jättetrevligt att träffas idag! Vilken härlig blogg du har! Var såklart tvungen att gå in och kika direkt när vi kom hem.. Hoppas vi ses snart igen! Kram Anna

Millas hem sa...

Jag beklagar verkligen sorgen, det är alltid så himla tungt att mista en kär vän!

Kram camilla

nea i det gula huset sa...

Hej hej!

Underbart att kunna ta in egna blommor. Hoppas kunna göra detsamma om några år (!?).

Ha en fin vecka!
Kram Nea

Jörgen sa...

Hej på dig/er!

Tråkigt detta med Albin men jag kan riktigt se honom sitta där uppe och smaska i sig hur mycket köttbullar som helst medans han spanar ner och har koll på er...

BIG HUG

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej Anna!

Här har jag visst missat en del på min bloggfria vecka. Både en vacker bild på dig :o) och en väldigt tråkig nyhet. Skickar en riktigt stor kram till dig och de dina!

Är helt övertygad om att Albin just nu leker med Simson, mammas busiga black coated retriver, och alla andra lekkompisar i hundhimlen. Tänk ingen som ropar stopp, släpp, sluta. jisses vilket party dom måste ha.

Kramar!
Mia

Anonym sa...

Albin var en ljuvling.... Jag har själv fått ta bort två stycken Doug de Bordeaux doggar inom loppet av två år. Jag blir så sorgsen när jag ser Din fina lilla unge stå och gosa med hunden. Samtidigt är det tyvärr så himla nyttigt för ungar att få uppleva att allt inte är najs!

Bloggen var underbar och andas sinnesro och mänsklig värme!

Agneta från Österlen