lördag 22 augusti 2009

Singoalla




Ojoj, här har förkylningen slagit ner som en bomb! Jag var dunderförkyld när jag vaknade imorse, igår var jag helt frisk. Jag har legat däckad hela dagen. Hoppas det inte är svi................ *hjälp*!


Jag fortsätter på fikatemat och visar er några singoallakex, som jag "bakat" *fniss*






Fick inspiration härifrån, men jag har faktiskt utvecklat mönstret själv, lite nöjd är jag allt... :) Det var svårt att hitta rätt kakfärg, den här är lite för ljus, men den får duga. Syltfärgen jobbade jag också hårt för att hitta :)


Nu är det soffläge som gäller igen.




Kram (om ni vill ha nån förstås...)
Anna

10 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Hej "snorfia"
trist att vara sjuk.. ja man är ju lite nojjig med den där svi..'
nej vi pratar inte mer om det hua

Dina små kakor är en fröjd ´för ögat.. så söta de är
jag har ballerinakakor här hemma.. men inte är jag så duktig att jag gjort dom själv inte..


och så lustigt att du visar rimbobullar.. åt dom för första gången i mitt liv för en vecka sen.. ohh så goda de var

krya på dig nu och stor kram♥
Ann-Catrin


och grattis till visten.. så himla fina tryck!!

Jessica sa...

Men stackare har du blivit sjuk. Dagis hinner knappt börja förräns bacilluskerna frodas...

Vilka fina kakor, du är så pysslig.
Åh Rimbo bullar som är såå gott, det måste jag baka nån regnig dag!

Krya på dig nu,
stor kram , på avstånd :)
Jessica

Lisa sa...

Very beautiful!

I really thougt there were real cookies on the first picture :-)
Very nice idea!

Greetings from Germany

Lisa

Jenny sa...

Hej min vän!

Stackars dig som blivit sjuk..hoppas du blir bättre snart!

Vilka ursöta singoallakex! Du har ju blivit en riktig hejare på att virka!!
Sa till syrran häromdagen att hon måste gå in på din blogg o kika på den ljuvliga rosa mössan med stjärnan som du gjorde till lilla M..kan se min söta systerdotter Vera i en sån..

Krya på dig Anna!
Kramis Jenny

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

jag gillar att kramas, så jag tar gärna en!!!;)

jättesöta singoalla kex..försökt mig på prinsessbakelser , men inte lyckats nåt vidare!

Trevlig lördags kväll!!
Kramis Millis ♥

Anci sa...

God morgon !
Grattis till vinsten ! Vad kul att du vann !
Du lyckades lura mig med Singoallakexen :) Har du gjort dem ?? Så skicklig du är !

Stackars dig som är sjuk ! Krya på dig och en jättekram tillbaka

Anci

Signe 1 sa...

Men herrejisses vad duktig du är, är så imponerad, men det vet du ju redan:-) Kexen var superfina!! Kram Sofia

Jenny sa...

Oj vad du "bakar", jättesöta!
Men vad trist att ni är sjuka därhemma! Hoppas du blir frisk snart! Själv har jag lite semester kvar att njuta av ;-). Kram kram!!

Lotta sa...

Hej Anna!
Låter inget vidare att bli förkyld... visst är man lite skraj för Svin influensan,,,,huamej...

Du är allt en hejare på att virka jag är riktigt impad av dina alster.

Krya nu på dig och håll dig till viloläge
Höstkram Lotta!

Tin sa...

Skönt att du är bättre från förkylningen! Dina kakor är ju bara sååå fina. Å vad du är duktig att virka!!!!
Ha det gott!
Kram Tin